1/30/2016

Zszywanie

Trochę się namęczyłam zanim podarłam tak piękny papier - naprawdę siedziałam chwilę z nożykiem zanim pocięłam papier. Wymiary layout'u to 25x30 cm, dlatego też trzeba było w dobrym miejscu porwać papier:-) Papier z Galerii Rae Wiek Pary - Czysta Teoria. Serce wycięte z kolekcji UHK Gallery Holmes in Love.
Przeglądając aktualne wyzwania scrapbookingowe natknęłam się na jedno, w które idealnie wpasowała się moja praca, tak więc - media, kwiat i rwanie, czyli wyzwanie Bingo - It's just fun!

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe LO Dziękuje za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i wykonanie! dziękuję za zabawę na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń